ÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!!!!!!

BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ DEN HÄR JÄVLA FITTBLOGGEN!!!!!!!!!!!!! försöker fixa m utseendet på bloggskiten, men nää nää, såklart som vanligt! fattar absolut ingenting.
dom hade bättre bloggdesigns sidor förut. nu suger dom fet balle.
idag har vart en arg dag, som alla andra den senaste tiden. är fett förbannad på allting. mina impulser är katastrof nu för tiden, får sånna jävla ryck så att ja bara vill ha ihjäl någon. skriker alla jävla svorddommar man kan skrika och känner hur kickarna i mej är extrema! har min mens nu också, så nu ere ennu värre... usch vad allt kan vara jobbigt..
nu har jag beklagat mej, nu ska jag berätta lite mer om mej själv.
är en tjej på 21 år. har haft en taskig barndom, tycker inte att jag fått vara det lilla barnet jag borde fått vara. mycket "mobbning" om man kan kalla de så, va liksom utstött i familjen.
blev alltid trackad, kallad saker som: "ditt jävla dampbarn", "fittunge", blev tvättat i munnen m tvål, fick sitta i rummet å äta för satt jag vid köksbordet hackade dom alltid på mej.. det var alltid nånting, så det har ju resulterat till att jag idag är ett nervvrak som bara skriker och blir stressad för minsta lilla.. min adhd fick jag diagnostiserad när jag var femton år, men ingen uppföljning tack vare min farsa, de va tydligen oviktigt.. så den gick jag å drogs med, å värre blev de bara.
ingen att prata med, ingen medicinering, nada.. idag har vi resultatet, en tjej på 21 år, stora problem som fan. lever på imuplser, förbannad typ hela jävla tiden, går dock de flesta gångerna över lika snabbt. sabbar upp förhållanden för är som ett jävla cp å kan säga vadsomhelst å slåss å allt vad jag gör. mina vänner har de fett jobbigt m mej å ja å farsan går inte ihop.
har lidit av depression & ångest sen några år tillbaka och nu har min ångest blivit värre.
för två månader sen fick jag min första panikångest attack och fick också heltidsångesten (alltså inte bara vid attackerna) som är mycket starkare än den jag hade innan. det känns typ som att jag kom till världen för att bli plågad, för inte nog m de. för ca. en vecka sen var jag på psyk å fick reda på att jag fått en psykos, har hallucinationer å hör musik i mitt huvud, som inte går bort och som stör mej i min vardag. så alltså haha till mej så går det när man knarkar.
dom säger då att de va en haschpsykos. efter att jag vart sjuk för två månader så fick jag på något konstigt vänster styrkan till att lämna mitt ex, som jag var tillsammans m i tre år. jag typ fattade att han var en negativ grej för mej när jag mådde som dåligast. tur var väl de, för han och jag var inte bra för varan. där hade vi ett turbulent förhållande m slagsmål, han knulla andra så fort han fick chansen, en dag slut andra stoppa in kuken i en annan, man ba OKEJ!? HORAAAAAAAAAAAA! men a han e också ett avslutat kapitel, usch.. iaf, så nu ligger jag här, fett förbannad på mina två polare som ja skulle flytta ihop m, för dom bara går å suger kuk å skiter i deras polare som ligger hemma i en psykos, man ba aa ja skulle VERKLIGEN göra så mot er. är helt super fakkad i huvet idag, är så facking LAACK!! mina impulser får mej att kunna förlora någon på en minut. jag vill supa sönder mej, men jag kan inte för min medicin å min psykos. jag måste ha min adhd medicin, jag blir galen av allt detta, har så mycket frustration i kroppen, och är såå fruktansvärt aggressiv, självdestruktiv glömde jag också, jag tror jag har personlighetsstörningen borderline, någon som har som kan berätta lite om den? utredning ska jag få göra iaf, så vi får vänta och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0