ånga ur min näsa..

känner mej som en ilsken drake. har så mycket känslor i min kropp som jag behöver få utlopp för. är en människa med mycket känslor, intensiv i kärlek och som ett monster i ilska.. beautiful monster skulle jag vilja kalla mej själv. så underbar, men endå så hemsk.. vet inte om jag ska vara glad eller arg just nu. det pendlar hela tiden. har en väldigt tuff period i mitt liv just nu, går igenom saker som jag skulle tagit tag i för länge sen. alltihop på samma gång.. skulle ha sökt hjälp, men ack så dum jag var. inte tog jag det på allvar.. min personlighet är fin, har lätt att få vänner och killar.. har en underbar karisma, är väldigt charmig och det lockar.. älskar mej själv för det fina jag har. men det tråkiga är att det dåliga tar över. mina impulser tar över hela mitt liv, så elak som jag har mage till att va och så rutten jag kan framstå.. förstår inte hur en människa kan vara så.. helt skitzad. ena sekunden glad, andra vilja sticka kniven i någon. det är så jobbigt att vara den jag är, men endå så underbart.. skulle vilja skrika så högt, skrika ut alla känslor, allt som jag gått igenom.. det sitter fast i mej, det går inte att få ut. nu känner jag hur de bränns i min kropp.. värmevallningar.. paniken känner jag av när jag skriver av mej nu, en attack kanske ligger på lur.. jag orkar inte men jag orkar. hur? jag förstår inte varför det händer just mej. varför gick det så fel? jag har nog aldrig vad jag kan minnas känt lycka på riktigt. allt har bara varit grått under min livstid. visst har jag älskat, men självdestruktivt.. har just kommit ur mitt tre åriga förhållande, kan nog vara de som drar i mina känslor också, att jag reagerar så starkt och känner mej ensam och sviken av mina vänner. fast det inte alls är menat så från deras perspektiv.. varför sa jag dom sakerna jag sa igår, till mina fina vänner? varför förlorar jag hela tiden.. varför kan det inte bara vara bra mitt liv? hur länge ska jag orka, hur länge ska jag få vänta? min kropp skriker, energin jag bär på, frustrationen, går åt det negativa hållet hela tiden. ilska ilska ilska. vill ha ihjäl någon, men samtidigt älska någon så stort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0