det kryper i kroppen.

har suttit hemma hela dan. nu ligger jag och vrider å vänder. kunde knappt kolla på film utan att bli mer galen än vanligt. har sällskap av en vän just nu, de e mysigt, tycker om sällskap. gillar inte alla gånger att vara ensam..
har tänkt en del nu också. även om jag stör mej på många saker hos mina vänner just nu så kanske jag tog i lite för hårt.. impulserna tog över.. som vanligt. tycker inte att deras sätt att klaffa mina behov är dom rätta just nu, men samtidigt, dom e ju endå mina vänner. trots allt.. känner mej ensam just nu, känner att jag behöver mina nära och kära intensivare än vanligt.. har så mycket frustration i kroppen för tillfället för att jag inte mår bra, så är väldigt sårbar, blir alltså arg och hysterisk för mindre stimuli än vanligt just nu. hur agerar jag nu? är fortfarande sur på mina vänner. tycker inte att jag ska behöva vara m människor som gör mej sur just för tillfället. har kanske inte heller den förståelsen ja borde ha just nu, men har för mycket med mej själv och mina problem. orkar inte med andras problem också.. tycker att dom borde ha förståelse. vet inte vad som behövs i just denna situation, kluven..

ska lägga mej och kolla på en skräckfilm nu. älskar skräck, tycker om när adrenalinet pumpar, roligt att bli rädd! natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0