duschade tillslut..

orkar ju knappt göra de längre.. så är det när man mår som jag mår.. har fixat ihop alla mina räkningar också, ska till soc och lämna ansökan om bidrag imorn så måste ha med mej räkningarna och mitt läkar intyg på sjukskrivningen. passade på och plocka undan lite i min svinstia också. ska iväg till min polare nu, har suttit inne i två dagar, mår inte alls bra idag så kan vara bra om jag kommer ut till den friska luften lite, och miljöombyte. imorn drar jag till posten och hämtar min nya jacka jag beställde från nelly.com och kollar om den sitter som den ska, blev lite besviken då jag förväntade mej att insidan av luvan skulle vara röd, inte alls hade dom skrivit något i beskrivningen om att den var mörkrosa, vilket jag fick se på en kommentar av en köpare efter att jag beställt den :( .. hoppas det blir bra endå, annars skickar jag tillbaka skiten & köper en annan ja tittat på istället.
har känt mej skum idag, haft värmevallningar, pip i ena örat. illamående.. ville typ spy efter maten.. aldrig ska man få må bra för helvete. känns som att jag kommer bli GALEN på riktigt snart. ena dagen känns det okej, då tänker jag liksom: åh kanske börjar bli frisk från min ångest å min psykos nu? jaja. samma skit dagen därpå.. upp&ner, hela tiden.. för de mesta dåligt. KAN DET BARA BLI BRA NU! JAG ORKAR INTE VÄNTA LÄNGRE! har fan inte tålamodet för det här! jävla psyke, vill bara krossa min egna hjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0