en dag som alla andra

idag vaknade jag vid två. sover länge pgav mina mediciner som får mej knockedout.. gick till grannen det första jag gjorde därför skriver jag mitt första inlägg för dagen nu. idag är en dag som alla andra, mår som vanligt då om man säger så dvs, inge vidare.. fick tuppjuck på min pappa idag, är så jävla trött på honom och hans äckliga egoistiska stil. det är bara han,han,han hela jävla tiden, å han vill aldrig lyssna och han ska alltid ha rätt. började gråta pgav min frustration, kan inte säga till om något för då är det fel och han vill inte lyssna. jag klarar inte av min egna pappa, tycker han är en jävla idiot helt enkelt. under alla mina år då jag bott hos honom har jag mått rentutav skit. är så glad att jag flyttar snart, för de e bara en tidsfråga innan vi har ihjäl varan på riktigt. tror min pappa också har adhd.. allvarliga problem har han ju iaf, vilket han inte kan stå för. men jag är glad att jag kan erkänna när jag gör fel, när jag gör sånna stora fel som jag brukar. kan ta kritik, väldigt duktig på det trots allt. och har inte svårt för att säga förlåt. alla gör fel, det viktigaste är att man kan stå för dom och be om ursäkt.

är ganska tankespridd, tänker mycket på att ha någon nära just nu.. med nära menar jag en pojk.. känner mej ensam, behöver den där bekräftelsen känner jag.. mysa,pussa,krama och det andra.. ååååh vad jag saknar det.. måste bli bra så ja kan dra ut å ragga.. man har ju ingen lust när man mår som jag. hoppas mina bra dagar inte är så långt ifrån.. jag saknar.. jag längtar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0