fan vad arg jag blir.

vad är det jag ser när jag är ute och går? aftonbladet, trebarns mamma mördad.. någon annanstans har någon blivit knivhuggen.. vad är det för fel på människan? hur kan man vara så äcklig? människan är den äckligaste varelsen. av min egna erfarenhet så är människan rutten. det finns alltid någonstans i skallen en baktanke, det finns alltid svek, det finns alltid sjuka tankar.. själv är jag en människo kännare. kan avgöra en person på någon minut. tycker det är en positiv egenskap jag har, är definitivt inte naiv. kanske om det kommer till min pojkvän, men då oftast blind av kärleken. tänk vilken power människan har. läste nydligen också att dom ska börja skjuta gässer vid vattnet, och varför? för att de är för många. vi får göra allt vad vi vill, vi får till och med döda en människa med ett så litet straff som bara några år. vi får ta död på de underbara och oskyldiga djuren vi har. vi bombar i krig och har ihjäl små oskyldiga barn. vi tittar på när barnen i ex afrika svälter. och vår befolkning här är inte medvetna om ett runk som händer här i världen, utan lever bara i sin egna lilla jävla bubbla. jag kan inte ens sitta och säga hälften, jag spyr bara av det jag redan vet. tänk hur mycket dom inte går ut med i media? tänk hur mycket regeringen vet. dom fittorna som låser in oss i en bur. jag spyr på sammhället, spyr på människo rasen. spyr på år 2011, spyr på hela jävla världen. vem FAN gav människan rätten att leka gud!? så jävla mycket ondska! OCH SKAFFA DÖDSSTRAFF TACK! INTE EN JÄVLA MÖRDARE ELLER PEDOFIL SKA FÅ EN NY CHANS HÄR I LIVET! DET FINNS INGEN SOM ENS SKULLE GÅ ÖVER DEN JÄVLA GRÄNSEN! TA DÖD PÅ DOM JÄVLARNA PRECIS SOM DOM FÖRSTÖR LIVET OCH TAR DÖD PÅ OSKYLDIGA MÄNNISKOR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0