god eftermiddag!

nu är jag hemma efter en lång dag.. trött som vanligt. men gör ju inge om dagarna så inte så konstigt att jag blir trött av att bara gå två meter.. idag fick jag ett äckligt utbrott igen, vart så förbannad att jag bara ville ta sönder hela mitt rum, och alla som kom i min närhet. var hungrig som fan och när jag har lågt blodsocker blir jag hysterisk och galen. kan inte ens röra mej, så förbannad och grinig blir jag. inte nog me de, jag hade varit i centrum för att hämta ut min antipsykotiska, så hade dom inte den på lager... jag skrek fitta å allt vad jag gjorde i affären. hon undrade om hon skulle trolla åt mej, och ja de självklart tänkte jag i mitt stilla sinne, men så lätt skulle jag inte få ha det.. så min kompis och hennes pappa kom förbi när jag hade kommit hem, körde mej till apoteket på ett annat ställe och bjöd mej på cheese burgare, så himla snällt! men, när jag väl kommit till de andra apoteket så strular det med delbetalningen som jag brukar köra på, man måste tydligen skriva in sej på alla apotek man går på. snacka om att jag kokade. då ringde min kompis upp sin pappa och han lånade mej pengar till medicinen, snacka om att rädda mej i nästan alla jobbiga situationer! min fina vän och hennes pappa <3 tack för att ni finns!
nu ligger jag här och degar, så sköööönt. ska bara koppla av nu!

Kommentarer
Postat av: t

Tack själv babe! Här är min nya blogg. <3 Älskar dig!

2011-09-22 @ 20:40:44
URL: http://yours-truly-t.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0