nattsvettningar..

vad är det för fel på mej? har haft sånna svettningar under mina nätter de senaste två veckorna, det bara rinner om mej.. börjar bli orolig. måste dra till vårdcentralen sen och ta blodprov, kolla om ja bär på någon infektion eller virus. är det någon som varit med om detta och vet vad det kan vara? inatt mådde jag inte bra, blev helt väck på mina antipsykotiska och lugnande.. brukar inte bli så illa.. mådde illa och fick värmevallningar.. usch, orkar inte med sånt obehag.. undrar om jag är sjuk på något sätt? (förutom i psyket), oroar mej för de också hela tiden. idag mår jag vel som de flesta andra dagar. förutom att mina hallucinationer har börjat bli mildare. tack medicin! du hjälper. hoppas det går över snart och aldrig mer kommer tillbaka. en drog kommer jag aldrig i mitt liv kunna pilla på igen, då är risken för återfall i psykos väldigt stor. men det är lika bra för knark e bajs! så till er därute som tar droger, som är helt inne i skiten och tror att de aldrig kommer hända er, sluta med det. för rätt va det e så händer det. jag trodde inte det skulle hända mej, men så fel jag hade. tror inte någon som pillar i skiten är riktigt medveten om vad det verkligen innebär, att bli så sjuk som man kan bli, det är inte värt det. efter handlingar kommer konsekvenser för oss alla förr eller senare. jag hade bara ren tur, det kunde ha blivit värre. kanske hade jag börjat prata med gud eller höra röster som säger åt mej att skada mej själv eller andra. eller tro att aliens var ute efter mej, och att regeringen lagt ett chip i min skalle och styr mej.. ja så illa kan de bli, värre till och med. synd bara att alla blundar för sanningen.. men de flesta människor är ju så. slutar jag inte upp med alkoholen som jag älskar så mycket fräts jag upp innifrån också. kanske borde börja gå på AA-möten endå? ge det en chans? om jag inte klarar det här själv så blir det nog så. synd att det ska behöva gå så långt för att många ska förstå, och vissa förstår inte ens då. men jag har lärt mej mycket under den här resan, har växt som person och blundar inte för saker längre. har vaknat upp i min verklighet, och nu sker det storförändring. och det var på tiden..

Kommentarer
Postat av: MsSophie

hoppas du mår bättre, gillar din blogg iaf :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-09-19 @ 13:36:16
URL: http://www.improveme.se/mssophie
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Tack:)

2011-09-19 @ 18:16:45
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0