nu är jag hemma!

efter mycket spring. drog ner till centrum vid två tiden för att möta min polare, gick förbi donken och smällde i mej en mcfeast & CO, sååååå gott! efter de drog vi förbi banken för att hämta ut kontoutdrag till soc, sen gick vi till socialkontoret, fick då tuppjuck för precis när vi kommer och ställer oss vid disken så lägger hon upp en lapp där det står att dom är tillbaka 15.30, så skrek allt möjligt, suk min kuk (varför? har inte ens någon :S) horer, fitter osv osv. dom såg ju liksom att jag kom? aja. så fick vi vänta på dom i typ 20 min, så jag kopierade alla mina papper som jag skulle lämna in, sedan kom dom och jag fyllde i min ansökan om försörjningsstöd. sen drog vi och hämtade ut mitt paket en lång väg härifrån, fick sitta på tåget ca 40 min dit & 40 min tillbax. men nöjd vart jag med min jacka! den var faktiskt riktigt fin :). nu har jag kommit hem och ligger och softar lite, kände när min polare drog ifrån mej hur det äckliga i kroppen började komma. min ångest.. det ligger där å lurar, kommer fram lite då och då. känner mej tom. vet ingenting, vet inte vad jag vill göra, hur jag mår, hur jag känner. bara känner något liksom. det bara är där! jobbigt, vill bara må bra NU! :( .. ska försöka ta mej in i duschen & sedan hitta på något. klarar fan inte att bara sitta hemma hela jävla tiden. men det är ju så bekvämt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0