trött..

idag har jag haft fullt upp.. gick upp tidigt imorse, duschade och gjorde mej i ordning för att åka till läkaren.. idag fick jag göra något som kallas en mini utredning, där ingår en del saker som utreder det psykiska måendet. men nu börjar pusselbitarna falla på plats, och det blir mycket lättare för mej och andra att förstå, och för läkaren att veta vilken sorts hjälp jag behöver få. det vi kom fram till och det jag lider av är: depression, panikångest, generaliserad ångest syndrom & psykos. så har jag min adhd på det. så nu är det bara för mej att arbeta med den hjälpen jag får, och hoppas på att jag börjar må bättre snart, för det är förjävligt att må som jag gör nu. jag har en psykolog tid snart, skulle prata med dom om personlighetsstörning, och när jag kan få göra en utredning om det. är säker på att det är mer än bara adhdn som spökar.. så ju mer vi arbetar i mej, ju mer kommer vi fram till. fan, varför tog jag inte tag i det här för länge sen? dum jag var.. men efter regn kommer solsken sägs det. hoppas det blir bättre en någonsin efter all den här skiten.. ska äta min antipsykotiska tills nästa läkar besök i oktober. den ska tydligen ge effekt för depression också så de e ju bra. hoppas mina hallucinationer försvinner helt snart. hoppas jag blir mej själv igen och får tillbaka orken till att hitta på saker! vill ha mina glada dagar tillbaka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0